Godnatt.


2010-08-24 @ 20:08:06
Nu passar jag på att stänga ner datorn o ta kväller. Ska borsta tänderna o lägga mig i sängen o se om de är nåt vettigt på tv. Imorn är Elliott o jag lediga, ska bli skönt =) Det vankas barnmorskebesök imorn förmiddag..nåt man gått o längtat efter jättelänge nu. De blir väl lite provtagningar o sen får man höra hjärtljuden- ska bli såå mysigt =)

sen på eftermiddagen när A kommer hem så ska vi åka in till Stan en sväng. Behöver köpa mig ett par mammabyxor o ha o jobba i. De vanliga arbetsbyxorna fungerade itne alls bra igår, så måste verkligen hitta ett typ 3/4 byxor o ha. hoppas bara att h&m har några sådana till mig. Har kollat in webshopen o där verkar de ju inte finnas nåt =( vet att de sist fanns några längre tunna byxor som man kunde vika upp till 3/4..hoppas de finns kvar =) Sen ska de beställas en syskonvagn till elliott o busen i magen me =)


Önskar er alla en trevlig kväll o en godnatt

kramar







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback