hemma.


2010-08-30 @ 20:13:18
Sådär då va man hemmavid igen. Skönt värre är de!

Ultraljudet gick jättebra. Va bara det att de hade porttelefon för öppning av dörren och när vi stod utanför o ringde upp dom så kom bara telefonsvararen igång och telefonsvararen sa att de bara hade öppet till 17 (vi skulle va 17.20) men som tur var så kom det ut en snäll snubbe som släppte in oss så när vi gick upp en trapp så visade det sig att vi inte alls gjort nån miss utan att de hade öppet..tur det =)
Det var såå mysigt o underbart att få se lill*n igen ju =) O så den sparkade o for runt, va knappt stilla nåt ju!
Kan tyvärr inte avslöja könet för er eftersom de finns släktingar som inte vill få reda på de =( men kan ju säga att en av a o mig hade rätt ;P (hahahah)

nu ska jag ta o hoppa in en snabbis i duschen sedan väntar sängen,
imorn är de jobb o dagis som gäller igen!

ha en fortsatt trevlig kväll!
kramar






Kommentarer
Postat av: Katja

Men va tråkigt =( är ju så nyfiken!! skönt att allt var bra med liten i alla fall!! Kram

2010-08-30 @ 21:23:15
URL: http://www.lillagrodden.wordpress.com
Postat av: johanna med tyra och otto

Åhhhh vill ju veta, kan du inte skriva så godkänner inte jag;) haha nyfiken!

2010-08-31 @ 06:43:37
URL: http://tvamanaderkvar.blogg.se/
Postat av: Emelie

Vad skönt att allt såg bra ut och vad roligt att ni vet vad det blir.

Spännande spännande :-D.

Vi får väl se vad det är för en seg filur som gömmer sig i min mage....

Kram!

2010-09-05 @ 00:10:25
URL: http://mrsojvindsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback