kväller.


2010-08-26 @ 19:04:32
Så då va de kväll igen, dagarna rusar iväg!

HAr lagt lilleman o hoppas nu att han ska sova gott för natten.

Va o hämtade elliott hos frisören efter jag hade jobbat, där satt han i sin pappas knä och stortjöt. Han hade varit sådan ända sedan de lämnade dagis eftersom A o fröknarna hade fått väcka honom =/  De va inte lätt för stackars frisören o klippa en så ledsen liten kille ju. (De här va första gången han inte pallade en klippning, han har varit hur duktig som helst innan när han blivit klippt.) Jaja.. vi åkte hem o han var fortfarande ledsen- men sen när duschen kom igång och han fick gå in där o lattja vart de tyst- då blev de glada miner på direkten =)

Misstänker att han hade ont i magen när han satt där hos frisören, för sen i eftermiddag så har han bajjat hur många gånger som helst kraken, vilket han ju inte brukar göra!
Annars har eftermiddagen gått till de där städandet- inte roligt och jobbigt..men ack så skönt o ha de gjort!

Imorn är det fredag, då firar vi 5-årig förlovningsdag. Kommer att bli en mysig kväll hemma med god mat, levande ljus och en film..inte orkar man åka iväg på bio en fredagskväll inte. IAf inte jag ;P Hur som helst så ska de bli supermysigt imorn hoppas jag =)

Hur länge har ni varit tillsammans / förlovade me eran sambo?

ha en fin kväll allihopa!
kramar










Kommentarer
Postat av: Eva

ja för er vet vi ju att det blir spännande redan ;)

och jag hoppas verkligen att du har rätt om oss oxå ! kram kram

2010-08-26 @ 19:57:16
URL: http://fonmo.blogg.se/
Postat av: Lena - Mamma till Ian

Ett stort grattis i förskott =)



Jag och min sambo firade att vi har vart tillsammans i 8 år i måndags och i juni 20/6 firade vi 7 årig förlovning.



Stackars Elliott, så synd om dom när dom har ont i magen..



Hoppas ni får en mysig kväll imorn.



Kram

2010-08-26 @ 20:20:07
URL: http://trollflikka.blogg.se/
Postat av: Emma

Tillsammans 3 år 4 månader Förlovade 2 år 3 månader gifta 3 månader :)

2010-08-26 @ 20:22:50
URL: http://emmakjellstrand.blogg.se/
Postat av: Eva

vi firar 10 år tillsammans den 3 november =) då har vi varit förlovade i 8 år..

2010-08-27 @ 11:43:35
URL: http://fonmo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback