några lugna minuter.


2010-08-06 @ 15:53:55
Pjuh, äntligen kan man sitta ner o ta de lugnt i några minuter. Känns som de har gått i ett sedan elliotts middagsvila!!
Satte igång o städa o skura toaletterna o damma resten av huset när lillbus sov blev även rollning av lite mörka kläder om jag råkade tvätta med min nya gråa mammatröja igår (som luddade av sig nåt enormt) o sen har jag tvättat o rollat de "gamla" mammakläderna som legat undan ett tag.. va ju massa katthår på dom eftersom sis har haft kläderna o hon ju har katter.
När Elliott sedan vaknat o han o jag suttit o myst en stund så kom dammsugaren fram- till hans glädje =) Sen kom A in o va klar med målandet av huset o tog med sig elliott på en cykeltripp. Så nu har jag fått skura ALLA golv på en o samma gång utan att behöva tänka på att nån liten pys ska halka när han springer runt som han brukar! 

Nu ska jag ta ett par lugna minuter- kan behöva det. Kände faktiskt av lite sammadragninger när jag städade förut- hmm..ingen graviditet är verkligen den andra lik!

Sen blir de strax att åka iväg o möta upp mina pojkar för lite fika hos min mamma <3

ha en fin fredagseftermiddag allihopa!

kramar






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback