Seg kväll.


2010-08-15 @ 19:13:21
Kikar bara in här lite snabbt nu, dagen har gått såå fort. har varit hos mamma o ätit middag varit o kikat på när de åkt minimotorcykel o fyrhjuling med mera. ÄVen denna dag har hållt sig i trötthetens o huvudvärkens tecken dessvärre, orkar inte alls lika mkt som jag gjort förut. Somnade nästan nyss i soffan.  3-4 dar i rad me denna huvudvärk har inte varit rolig, men hoppas att den släpper snart nu. Antagligen så beror de kanske på järnbrist, o eftersom jag inte tagit några järntabletter innan så började jag o ta idag. Så efter några dar nu så borde värdena bli lite bättre om det är de beror på iaf, får väl stå ut me de här sålänge då ;) får ju en liten bebis för de sen =)

Nä fy, nu ska jag ta o stänga ner datorn igen, ingen ide o sitta här- känns bara värre i huvet då.

återkommer imorn,


önskar er alla en trevlig söndagskväll,
kramar






Kommentarer
Postat av: Eva

jobbigt med huvudvärk =/ hade ju huvudvärk i princip varje dag när jag väntade milo...

fast den berodde inte på järnbrist, den var hormonell så gick ju inte att göra något åt den...



hopaps du mår bättre snart ! kram kram

2010-08-16 @ 09:48:42
URL: http://fonmo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback