Söndag.


2010-08-22 @ 13:54:44
Idag känns de som man är riktigt seg. Grannen hade fest igår, o de va väl trevligt för dom =)..och jag tycker absolut att man ska kunna spela musik o dansa o ha skoj när man har fest hela natten om man så vill. MEEEN.. den basen o den volymen de hade  på musiken va inte alls okej! man måste ju ändå visa lite lite hänsyn till sina grannar tycker jag.. Tänk er att ni är på en fest i parken, eller är ute på ett uteställe o dansar till musik som dunkar ut i högtalarna. Så hög musik var det faktiskt! Vid tre vart de tyst- då befann sig susandet o pipandet i mina öron kan jag lova..men jag var glad över att de vart tyst så man äntligen kunde få sova. Men efter 5 minuter så började musiken igen =(

Idag har vi me andra ord inte gjort så speciellt mkt än sålänge. Jag håller på att tvättar, har fört över massa filer från mammas videokamera o bränt över på skiva till henne, sen ska jag snart ta o plocka fram lite grejer som ska me till dagis o finnas i lådorna tills imorn. För ja ni mina vänner- imorn börjar vardagen igen! och på något sätt så tycker jag att de ska bli skönt ändå.

Sen är de väl bäst o kika o se så man kan ha arbetskläderna me ;P haha.

önskar er alla en trevlig söndag,
kramar






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback