svar på en fråga =)


2010-08-29 @ 18:59:49
Josefine Sandberg:Hallo. Gud..ni måste vara jättespända kan jag gissa?!!! Får man fråga varför ni vill göra ett könsultraljud?! Hoppas det går bra. Kramkalas!

Svar:
hej hej..kul att se att de kikat in en ny kommenterare =) ja, nu börjar jag o bli lite spänd iaf..hihi! Det var en riktigt bra fråga tycker jag. När vi väntade elliott var jag helt anti det där med att ta reda på könet på barnet, jag ville bli överraskad. Men nu har jag faktiskt ändrat åsikt om detta och det är mest för den praktiska biten- tro't eller ej.
Jag vill gärna vara förberedd o veta va de blir innan denna gången..blir den en pojke till så har vi ju alla grejer redan..då behöver vi inte köpa nåt. Men OM det nu mot alla gissningar skulle bli en flicka så vill man ju gärna köpa lite flickkläder , typ overall o sånt i och med att vi i nuläget bara har "pojkoverall" den första tiden exempelvis. Känner mig oxå så  nyfiken denna gången så jag inte kan hålla mig till förlossningen, haha!
O så ska de bli så himlans kul att se den lill* i magen igen =) det är nog ändå det bästa av allt!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback