uppdatering.


2010-08-18 @ 09:26:18
Oj oj, nu är de snart två dygn sedan jag skrev nåt här! Ni får vä helt enkelt ursäkta mig för de- men man kan ju inte alltid va på topp.
Hade ingen ork eller lust till att skriva igår efter en riktigt jobbig natt, kände bara för att ta de lugnt helt enkelt..o de måste man ju få göra ibland!
Efter lite mer sömn denna natt så känns allt lite lättare faktiskt =) Ska se om jag kan få klart den där designen jag vill göra till min blogg inom de närmsta dagarna o sen ska vi åka in o ha en lunchdejt med finaste Elinor <3 sen.

De är väl det dagen har o bjuda på än så länge,

så hur mår ni alla?

kramar






Kommentarer
Postat av: Eva

jag har faktiskt tagit en med mobilen..tänkte skicka den till dig igår, men jag glömde visst bort de..

jag skickar den lite senare =)

2010-08-18 @ 16:16:02
URL: http://fonmo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback