vill så mkt.


2010-08-08 @ 21:41:21
de känns som man vill göra så mkt nu när det är sånt här väder. Jag blir så sugen på att göra iordning massor härinne i huset ju!  Dessutom känner jag för att ägna en hel dag åt bara bakning, sånt älskar jag när vädert o tiden tillåter =)

Är så sugen på att måla om i hallen, vi har ljusgrått nu...men jag är så trött på grått- vi har grått i hela huset..o nu känner jag att de snart är dags för nya nyanser.. har ni nåt bra tips på färgnyans? undrar va de e för färger som är inne just nu till hösten o allt.
skulle gärna byta golv i vardagsrummet med- men realist som jag är så får jag vä ta o inse att de gamla slitna ekparkettgolvet som legat sedan huset byggdes typ gott får ligga kvar några år till. Barn är ju inte så försiktiga av sig direkt, hihi!
Lite blommor o växter o sätta i fönstrena skulle nog pigga upp lite här i hemmet me, har typ inga levande kvar..eftersom jag är rätt så dålig på de där med o vattna o så..oops ;)

Sen har vi ju lite annat jag stört mig på läänge me, typ som alla träfärgade dörrar till rummen, skulle mer än gärna måla dom vita o skaffa nya dörrhandtag.
Groventren är en salig röra med. Skulle behöva lägga klinkers på golvet och byta gipsskivor o måla i nån fin färg så de blir lite mysigare att gå in via den entrén.

hoppas de blir lite soligt snart igen me så A kan måla klart de sista på huset nu me, vi målade ju förra året- men de har sugit åt sig så vi måste måla allt minst en gång nu igen.. o sen måste de vita brädorna på garaget upp me ju! helst innan vintern, de har A lovat mig iår!!

ja som ni ser så är man aldrig nöjd som husägare..ett hus blir aldrig klart.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback