Barnmorskebesök v 39 (38+5)


2010-12-01 @ 12:52:53
Barnmorskebesöket gick jättebra som vanligt. Kändes dock lite deprimerande när hon bland det första hon sa när vi kom innanför rummet att hon hade bokat in en tid för kontroll för ev igångsättning. Så ja..en tid den 22 december fick jag för de =( jag hoppas verkligen innerligt att jag inte ska behöva bege mig dit och att jag inte ens behöver se henne den 15:e december som är nästa tid jag har.


vikten: +11 kg totalt sedan inskrivning (+10kg sist) - så hade gått upp 1 kilo denna gången..
hjärtljuden: runt 148
sf- mått: 37 ( 36 sist, så +1 cm)
hb värde: togs inget
blodtryck: (minns inte siffrorna)

huvudet hade flyttat sig ännu längre ner o var nu fixerat!

barnmorskebesök i samma vecka ( 39 38+4 me elliott)
vikten: totalt 16 kg sedan inskrivning
hjärtljud: 160 (140 sist)
Sf-mått:  35 (34 gången innan)

huvudet var fixerat.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback