Bättre?


2010-12-27 @ 07:51:06
Tjoho, känns som att det börjar att vända nu när de gäller maginfluensan (peppar peppar). Har inte behövt springa nåt sedan igår på förmiddagen. MEn har iofs inte ätit något nämnvärt ännu- ska ta o testa en rostad macka snart.  Var en riktig pärs tidigt på morgonen där igår- de körde såå pass i magen så jag knappt visste vart jag skulle ta vägen. fick hålla mig i dörrkarmen när jag skulle gå ut o några sekunder senare vaknade jag upp hållandes i handfatet o sen när jag väl gick utåt som föll jag ihop på vardagsrumsgolvet. Riktigt otäckt va de-både med svartnandet för ögonen,smärtan och så slog de lock för öronen.
Lilleman verkar de inte va nåt fel på idag heller, de första han ville ha imorse var "lelle" o nu har han sprungit runt här en bra stund o gjort massa hyss, skönt de!

Kan inte säga annat än att min sambo A är världens bästa såsom han tagit hand om barnen nu när jag varit dålig, och sen så har han varit såå underbart hjälpsam o fixat o donat sedan sessan kom, vad vore jag utan dig

Så, nu har jag äntligen haft tid till att skriva av mig lite här vid datorn igen, har inte hunnit sitta på några dagar nu igen. har ju blivit sms inlägg o nåt inlägg från sambons iphone. Men nu så kanske de vänder, nu kanske de finns lite mer tid igen. För nu hoppas jag att vi får vara pigga o friska snart igen!

Önskar er alla en trevlig start på veckan,
kramar









Kommentarer
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Men fy för maginfluensa!!! Här har vi också haft det, men just innan jul, nu är vi istället dunderförkylda, så du har all förståelse från min sida ska du veta! sE till att krya på dig/er och njut nu av att vara tvåbarnsmamma <3 Stor kram!

2010-12-27 @ 08:17:44
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Jenny ♥

Stort stort grattis till lillbebban! Har inte hunnit varit in här på evigheter men vill samtidigt passa på att gratulera till vinsten på min blogg - http://jennyn.se/2010/december/vinnaren-idol-tavlingen.html#comment



skicka dina uppgifter till min mail ([email protected]) så snart som möjligt så att jag kan se till att vinsten kommer :)



Många kramar till er och ett riktigt gott nytt år!

2010-12-27 @ 22:29:50
URL: http://www.jennyn.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback