Lördagkväll den fjärde december.


2010-12-04 @ 21:23:16
Inte blivit så mkt bloggande idag. Kan väl främst bero på att jag haft så mkt annat jag velat göra =) Har varit iväg o fikat lite grann, har röjt lite grann här hemma o sen har jag varit i skänninge på ÖB o sen hos syrrans poffen o fikat..mkt trevligt!
A o elliott har varit på omberg o åkt pulka en liten sväng med elliotts kusin o farbror så jag fick en liten stund till o greja själv. O sen va de kvar här hemma en bra stund o bara umgicks så jag följde med till skänninge.

Imorn är de då dags att bli ett år äldre igen, hela 27 år blir jag. De känns väl inge speciellt sådär längre. Känns som vilken vanlig dag som helst- bara de att man måste bjuda släkten på lite fika! så imorn blir de födelsedagsfika för hela slanten.
Fast just nu är nog ändå min högsta önskan på önskelistan inför födelsedagen att jag imorn kommer få snusa nyfödd bebis. Verkar dock inte som om de kommer att hända- det är inte många timmar kvar tills klockan är tolv. O ett eget födelsedagsdatum måste ju bebben få eller hur? annars så är den näst högsta önskan på önskelistan att man får värkar nån gång imorn kväll när allt kalasande o sånt är slut så att h*n kommer strax efter tolvslaget ;)

som sagt önska kan man-
sen tror jag absolut inte att de blir så men.. haha!

nä, mer än såhär blir de inte. kände bara att jag var tvungen o skriva ett litet inlägg så ni inte tror att de hänt nåt ;P

önskar er en fortsatt trevlig lördagskväll,
kramar






Kommentarer
Postat av: Carolina

Hjälp, nu är det verkligen nära!! :) Börjar bli riktigt spännande. hihi.. Kikar in här ofta.



Hoppas du har en riktigt fin kväll!!

Och för att jag inte ska glömma: GRATTIS på födelsedagen i förskott. Jag önskar dig en alldeles underbar dag. Och jag håller en extra tumme för att den lill* ska följa sin mammas önskningar. ;)



MASSOR AV KRAMAR

2010-12-04 @ 22:29:42
URL: http://bluppan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback