NEj


2010-12-12 @ 19:22:08
nä ni, jag ligger inte på bb.. är kvar här i hemmets lugna vrå. Anledningen till att jag inte skrivit nåt idag är mest för att jag som sagt känner mig som en riktig gnällapa. Inget är bra, vill ju bara att h*n ska komma ut nu så man kan få sluta gnälla o undra nån gång..haha!

nu ska jag faktiskt snart duuscha o sen lägga mig i sängen o glo på tv i hopp om att morgondagen kommer fortare då. Imorn är de elliott o jag igen, får se va vi ska kunna hitta på då så han inte klättrar på väggarna kraken. Mamma är inte så rolig just nu när de gäller o leka o sånt ju!

önskar er alla en fortsatt trevlig söndag,
kramar






Kommentarer
Postat av: Magdalena

Man FÅR vara gnällig, jag brukar säga det att man ska inte få ngt datum för man stirrar sig blind på det :-) Bättre att bara få en månad när det är dags ,Snart kommer nog den lill* till er och nyi får mysa :-) Kram Magdalean

2010-12-12 @ 19:44:45
URL: http://myranpysslar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback