shopping o RS virus.


2010-12-30 @ 11:27:59
Är så grymt sugna på att åka iväg till stan på mellandagsrean o shoppa lite grann här hemma. Vi behöver köpa pyjamasar till lillan, babygym och sedan behöver A en jacka och lite sådant, o så har vi lite presentkort som ligger o väntar på att brännas upp. Skulle va skönt o komma ut lite- vi har ju bara hållt oss hemma nu sedan julafton i princip.

Vi pratade nästan om att åka en sväng så som imorgon. Men sen så va vi ju hos BVC igår och då sa BVC tanten exakt som hon sa när Elliott var bebis- att vi skulle hålla oss ifrån shoppingcenter o sånt eftersom de lätt kan få RS virus. Och att man ska vara extra noggrann med handsprit o tvättning av händerna OM någon av oss skulle bli förkylda.

Så ja, jag vet inte..jag velar verkligen om vi ska åka nåt eller inte...

Ni andra som har små bebisar, har ni varit o shoppat något??






Kommentarer
Postat av: Anonym

jag har varit och handlat varje vecka sedan neah föddes =)

2010-12-30 @ 13:08:18
Postat av: eva

och jag råkade bli anonym som vanligt haha

2010-12-30 @ 13:09:06
URL: http://fonmo.blogg.se/
Postat av: ★Fam. Bus★

Jag har varit o shoppat ett flertal ggr. maja var 7 veckor i måndags o har säkert varit iväg 3 ggr på shopping.



Man får helt enkelt chansa lite grann, handla måste man ju och att sitta inne i flera månader är inte skoj heller.



Förkyld blev hon då hon var 4 veckor, men hon smittades av svante, mig eller niclas.



Fast de klart, kan man hålla sig borta från shopping så är de kanon! :)

kram kram

2010-12-30 @ 14:39:40
URL: http://familjen-bus.com
Postat av: Magdalena

Jag har aktat mig för shoppinhg när mina var små men det är föratt jag sett vad RS virus ka ngöra med små barn eftersom min kompis flicka fick det när hon var liten (dock ej lika liten som Leila)

Men hon var riktigt dålig och efter att ha sett den lilla tjejen ligga på sjukhuset i en jättestor säng med slangar överallt så har jag låtít bli. Du gör ju naturligtvis som du känner är bäst men kan inte du ta med dig ngn av dina systrar och åka själv då :-)



Söt hon är er lillatös kramis

2010-12-30 @ 19:23:37
URL: http://hulliganmamman.blogg.se/
Postat av: ruby,milo o lova

vi har varit iväg. ja kör på att sprita mkt. man chansar väl lite men ja tycker det är trist att isolera sig helt.. rs kan de ju råka få av ngt besök oxå.,

kraaaaaaaaaaaam

2010-12-30 @ 20:07:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback