Slut på kalasandet o snart slut på denna dag för detta året!


2010-12-05 @ 19:28:17
Huh, så skönt det är att kalaset äntligen är slut nu känner jag. O med de menar jag att jag nu hunnit plocka ur de rena som var i diskmaskinen o hunnit plocka i ALLA 11 kaffekoppar o typ 10 glas o massa tallrikar o skedar som blev från kalaset. Så skönt när man fått ordning på allt o bara kan ta de lugnt ju! speciellt nu!

JA, höggravid de är man o de känns med- trodde nästan att bebisen skulle börja göra anspråk på att få komma ut en stund förut när jag satte mig i soffan under kalasets gång så pass som de tryckte och ilade nedåt till..men icke sa nicke!
H*n har de väl så mysigt o trevligt därinne så h*n vill stanna ett bra tag till ;)

O så mkt fina presenter vi fick elliott o jag.

Elliott fick en röd trehjuling av sin mormor o morfar samt en långärmad tröja, en vileda städvagn med skurhink/mopp/sopset/sopborste av sina kusiner med moster o F, fåret shaun o timmy lamm film samt duplo lego med blixten Mcqueen av sina två mostrar, pengar av sin gammelfarmor, en väst med skotskrutigt mönster av min morbror o hans sambo. De har sannerligen varit en riktigt bra dag för honom. Han har bara fått massa leksaker som han uppskattar o allt har han lekt med till o från =)  Paketen från oss får han dock inte förrän han fyller den 10:e december. Är de så att vi är på bb så får väl den som vaktar honom ge honom presenterna i värsta fall ;)

O så bra presenter jag fick; fick en jättefin orkidé, två presentkort på 500:- vardera på kappahl och H&M (skitbra o ha sen när bebis kommer o man inte har nåt o ha på sig ju), en vit stickad mössa, två stycken gråa fina kuddar till soffan, o sen cult design ställ med diskmedel o tvålpump till köket i svart =)

tack så jättemkt släkten för allt fint vi fick <3

Ikväll blir de lugnt- blir väl den där wallanderfilmen som har premiär på canal plus ikväll kan jag tänka mig, o sen SOVA! imorn blir de massa bus o stoj här hemma för elliott o mig; dagis blir de ju inge förrän onsdag första gången.

Önskar er alla en trevlig söndag så får vi se om vi hörs nåt mer,
kramar






Kommentarer
Postat av: Fröken Fräken

Vad roligt att du gillar Cult Design!

Vi säljer en massa cult på i vår webshop Fröken Fräken! Välkommen när du har lust :-)



God Jul till dig och dina läsare!

/FrökenFräken.se

2010-12-08 @ 20:17:58
URL: http://www.frokenfraken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback