2 effektiva timmar.


2010-02-09 @ 11:55:30
Åkte till dagis o lämnade lillkillen där, han sa inte ett knyst när jag lämnade över honom till fröken o när jag gick ut så stod de o vinkade åt mig. Väl hemma började jag att vika tvätt o lägga in ny tvätt i tvättmaskinen o torktumlaren sen blev de att jag satte i massa papper o sånt som vi på nåt sätt inte haft lust/ork till att sätta in i pärmarna innan. SEn rensade jag lådorna idatarummet och flyttade på några gamla pärmar vi inte behöver längre. O sen efter det så tog jag faktiskt tag i att sortera upp alla miljontals bilder som är i digitalkameran efter månaderna de var tagna o sen brändes de över på dvd skiva! skönt o äntligen ha de gjort.
När allt detta var klart så var de bara att åka o hämta snuffen på dagis! när jag kom dit så satt han och lekte med en hink o spade o verkade knappt ens bry sig att jag kom..men såfort fröken sa ser du vem som kom så såg han mig o blev jätteglad o ville komma.
De här två timmarna hade visst gått jättebra. Han hade varit med på halva deras morgonsamling o då hade han suttit tyst o till o med stilla (wow) i frökens knä. SEn hade de varit ute heela tiden och han hade inte gnällt nånting efter mig!
Gud så skönt det känns att de hade gått så bra =) gick ju här hemma o undrade o undrade..hihi!
nu får vi hoppas att de fortsätter i samma anda, men de tror jag nästan.

Elliott han var så trött när vi kom hem så de va bara o lägga honom i hans säng direkt, nån lunch hade han nog ändå inte kunnat få i sig så trött som han var! 
så nu ska jag ta o börja lite på det där eftertjatade dagiskollaget o om jag hinner så kanske de blir lite pillande med en väns bloggdesign!

hörs senare,
kramar






Kommentarer
Postat av: Carolina

Nä, Bromölla ligger bara ca 2,5 mil ifrån Kristianstad. Det är vår närmsta största stad. :) Jag har själv bott och pluggat där innan. :) Så skönt att få lite nämre till jobbet. Har ju jobbat 5 mil hemifrån innan. Ja, det är många bloggare från Kristianstad. haha..

Allt är super idag. Lite tröttare än vanligt bara. Men jag ska verkligen se till att njuta av denna veckan nu för det lär ju inte bli någon semester i sommar. Usch, fick nästan lite ont i magen av att veta att jag kanske inte är långledig igen på 1,5 år. haha..

Ser att du haft en effektiv dag redan. Hoppas resten av dagen blir lika bra. :)

Kramar

2010-02-09 @ 12:09:09
URL: http://bluppan.blogg.se/
Postat av: Förvirrade Morsan

eyy! ;D jag tänkte be dig om att komma med lite förslag och idéer till hur min design ska se ut... jag har massa idéer men de bara snurrar runt. Först tänkte jag en riktigt tjejig rosa blogg, sen tänkte jag en vit, sen tänkte jag massa giraffer and so on and so on... Men eftersom du är designern kanske du har något litet förslag iallafall? ;) jag vet inte vilka bilder jag ska ta förrän jag har bestämt mig... =)

2010-02-09 @ 16:58:39
URL: http://forvirrademorsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback