blev inget med det..


2010-02-25 @ 15:48:37
de blev inge citygross idag, kom ju på att a skulle klippa sig vid tre så jag hade ju aldrig hunnit o åka om han kommit hem vid 2 iaf =( får se om jag åker iväg tidigt på lördag morgon så jag är där när de öppnar kanske, beror på hur väglaget är! imorn har jag ingen lust att åka, inte efter en arbetsdag ju!

har hållt på att städa lite här hemma, fick som vanligt inte ha dammsugaren ifred..han är som en igel när de gäller dammsugaren min lille kille,hihi! Nu är de bara torkning av golven kvar- o de tar jag när elliott somnat ikväll hade jag tänkt!

önskar en trevlig eftermiddag så hörs vi ikväll!

kramis






Kommentarer
Postat av: Emma

Nää fredags eftermiddagar är hemska att handla haha. Ifall är det så här, typ alla handlar då jag förstår inte vrf :P

2010-02-25 @ 18:04:28
URL: http://luhanka.se
Postat av: Carolina

Gud vad du är duktig med alla designer. Förstår verkligen inte hur du hinner med?! haha.. :)



Haha.. du kanske snart kan ha Elliott till att städa där hemma?! :P Eller kanske han kan lära sin pappa att vara som en igel på dammsugaren?!



Hoppas att ni har en riktigt mysig kväll hemma.

Massa kramar

2010-02-25 @ 20:49:59
URL: http://bluppan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback