det blir inge dagis idag =/


2010-02-12 @ 06:53:07
night from hell eller vad ska man säga? Elliott har feber =(
HAn har bökat o stökat runt hela natten, varit ledsen för han tappat nappen, yrat i sömnen..ja sovit allmänt dåligt! strax efter fyra tog jag in honom i min säng men han låg där o smågnällde o var ledsen om vartannat. O så tyckte jag att hans fötter var kokheta.
Vi gick upp o bytte blöja o jag tog tempen runt halv 5, 38,8 visade den då! stoppade in en zupp i rumpan på febernissen o sen fick han lite välling..trodde att han skulle kunna somna om. Men inte, han låg där o vände o vred..försökte ett bra tag-men inge funkade! Och i slutet var han så ledsen så vi fick helt enkelt ta och gå upp.
Tog tempen nyss när jag bytte blöja, o zuppen har gjort susen för nu är de 37,9! och de märks att lilleman är vid lite bättre mod just nu för han busar o donar här bredvid mig i soffan, men de märks samtidigt att de inte är med samma styrka som de brukar vara!
Så idag får lilleman vara hemma med mig, vi  får sitta här o vara hängiga ikapp tror jag. Förkylningen den sitter kvar, och idag känns de som att huvudet mitt ska explodera.
Vi får väl se hur de går me elliotts feber, kan ju va så att han håller på att bli förkyld han med, eller om det är tänderna som spökar (han borde väl få fler snart eftersom de senaste han fick var i september) det är väl bara att avvakta o se!

Tycker så synd om honom stackars kraken, att inte få gå till dagis idag och att han är såå hjälplös o inte kan säga vart han har ont!

IDag blir de nog inte så mkt bloggande trots allt med andra ord, hoppas ni har överseende med det!

återkommer med svar på kommentarerna senare, nu hinner ja inte..skulle bara uppdatera er om läget här i huset!

ha en bra förmiddag!
kramar






Kommentarer
Postat av: Familjen Korb ♥ Blivande tvåbarnsmamma

kollar på serien på tv. :)



Så hurere med er?

2010-02-12 @ 08:24:49
URL: http://salkert.se
Postat av: Linda Olsson

Hoppas lillen kryar på sig snart!



Kram

2010-02-12 @ 08:36:50
URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback