Det händer mkt.


2010-02-11 @ 06:52:23
Shit va de hänt mkt i Elliotts utveckling de senaste dagarna då. Jag har ju skrytit så mkt innan om att Elliott inte upptäckt att man kan klättra upp i sofforna. JA, igår så insåg jag att jag inte kan skryta med de längre. HAn var mest hela tiden i ena soffan tycker jag. Men det lustiga är att han bara klättrar upp i den stora soffan, sitter jag i den lilla soffan så står han där nere på golvet o gnäller o vill komma upp!
O sen har busungen kommit på att han kan öppna de översta lådorna i köket (eftersom de inte går att sätta nån spärr i dom), o att han faktiskt når grejerna som ligger i kanterna av lådorna om han sträcker sig. Nyss fick han tag i brödkniven- som tur är så var jag snabb att ta den ur näven på honom! så nu får man lägga alla knivar längst in i lådorna!
Igår berättade andreas dessutom att när jag hade varit o klippt mig så hade elliott öppnat dörren till tvättstugan själv ett antal gånger. så antar att i helgen blir de till att vända handtagen uppåt!

Idag blir de självklart en tripp till dagis igen, halv 9 ska han vara där o så ska han vara kvar till ca halv ett. Då hade jag tänkt att passa på att städa lite grann faktiskt. städade ju en del igår men har ändå golven kvar ju!

dags att lägga in lite ved i kaminen ser jag,
ha en trevlig förmiddag!
kramar






Kommentarer
Postat av: Anne-Lie

Trä i en pinne igenom lådhandtagen. Har ni spärr på de undre lådorna så spärrar det alla. Vi gjorde så när Simon var liten och det funkade jättebra=)

2010-02-11 @ 08:24:18
Postat av: Förvirrade Morsan

det måste ha nåt med dagis att göra, för sådär blev denver också så fort han började! Lärde/lär sig nya saker i en rasande takt! så kul :D



kommer du nånvart med designen?=) kram

2010-02-11 @ 11:55:53
URL: http://forvirrademorsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback