Godmorgon lördag!


2010-02-06 @ 09:00:58
Sitter här framför o äter lite frukost, A och elliott sitter o äter frukost oxå. Imorse gick A upp med elliott så jag fick ligga kvar o ta mig lite sovmorgon =) skönt de!

Idag händer det nog inte så mkt. Skulle behöva städa lite, men de kan ju bli imorn oxå iofs. A ska spela fotbollscup i eftermiddag- så ieftermiddag blir de bara jag o lilleman. Då får vi nog allt ta o gå ut o leka lite grann tror jag!

Ska se om jag kan lägga upp en rolig video lite senare sen.

ha en trevlig förmiddag!
kramar






Kommentarer
Postat av: emma-mamma till meja

Hoppas ni får en mysig dag!



Kramar

2010-02-06 @ 09:24:36
URL: http://emmaoskrutten.blogg.se/
Postat av: Louise&Isabella

Hon hade nog inte så ont idag men var fortf röd i rumpan! Men idag fick jag iaf tvätta och smörja utan större protester! Fast hon är fortf dålig i magen, stackarn!

2010-02-06 @ 10:49:25
URL: http://bebbekarlek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback