idag var de visst min tur att bli överraskad!


2010-02-10 @ 19:30:08
Ni anar inte hur förvånad jag blev när a kom hem o hade med sig posten o lade ett grönt kuvert framför ögonen på mig o sa att de va till mig. Skakade lite på de o vart ju genast jättenyfiken eftersom jag visste att jag ju inte hade beställt nåt nånstans ifrån. Öppnade paketet, och i låg det ett jättefint kort och en ask med ett snöarmband i.
O allt detta var från söta Evelina som jag gjorde en design till för ett tag sen..tack så jättemkt tjejen! Du  anar inte hur glad jag blev..de var superfint! Tänk att det finns så underbara männskor därute som verkligen uppskattar min hjälp..hihi! helt otroligt ju, tycker ju att det är jätteroligt att göra designer o man behöver absolut inte betala nånting för dom....men de va ju självklart jätterolig o fin överraskning!
Tusen tack evelina =)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback