Nån som vill ha designhjälp??


2010-02-06 @ 21:34:30
Sitter här o är lite smått uttråkad faktiskt! Det är lördag- och det har varit melodifestival. Jag är inte ett dugg nöjd med kvällens tävling- vilken skit det är! tycker de ska va som på den gamla hederliga tiden då de bara var en enda omgång sen gick den som vann där vidare till eurovision song contest!

Känner att min kreativa sida behöver få nåt o göra, är lite sugen på att göra nån design, men har ju ingen o göra till just nu!

är de nån som vill ha hjälp med o göra en design? har ju tid över..
JA, det är ju så det är när det är lördagskväll o de inte är nåt vettigt o ha på tvn, då vill man ju ha nåt o göra!
Bara o maila över önskemål så ska jag hjälpa till direkt ;)

HA en fortsatt trevlig lördagskväll!

kramis






Kommentarer
Postat av: Siri

Åååh, skulle du vilja göra en design till min nya blogg? :) Såg den senaste du gjort, den var verkligen jättefin! Vill ha en liknande, fast i andra färger och lite personligare kanske :) Hör gärna av dig! Kram.

2010-02-07 @ 02:20:21
URL: http://mybeautifulnightmare.blogg.se/
Postat av: Eva

du får gärna fixa en åt mig om du har tid och lust...med färgerna svart och rosa =)

måste bara se vilka bilder jag vill ha med !!

kram

2010-02-07 @ 13:05:22
URL: http://fonmo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback