nattkrångel.


2010-02-02 @ 08:24:56
Denna natten har varit allt annat än lugn, känner mig som en vandrande zombie idag med all rätt ;P
elliott somnade ju i bilen o sov när vi tog in honom med, så han fick ju ingen välling. Han sov ganska lugnt fram tills jag skulle lägga mig vid halv tio- då började det..
han låg därinne o mumlade i sömnen såfort han tappade nappen så vaknade han. Sen blev de tyst en stund o jag somnade, vaknade sedan av att han var vaken o satt upp i sin säng när jag kom in, så stoppade om honom o de vart tyst-trodde klockan var massor men den va ju bara tjugo i tolv då- skönt o få sova läänge till tänkte jag för mig själv..
sen vid ett så va han vaken igen, testade o stoppa om honom men utan resultat. Var bara att gå upp och göra välling till busungen så  somnade han om efter det igen.
SEn runt 2-tiden så jag var han vaken igen..orkade inte göra så mkt annat än o ta in honom till våra sängar. Där somande han direkt. 
Själv låg jag där o kikade på honom stel som en pinne, efter ett bra tag slumrade jag till oxå. SEn vaknade vi båda av våra egna ryck vid halv 5 då a gick upp, vi somande om fort båda två dock- men sen vid halv 6 vaknade jag av ett piip!
Gick upp och letade o letade efter det där pipet, då visade det sig att A hade glömt att stänga igen frysen ordentligt efter sig när han tog ut bröd tidigare på morgonen. Så stängde igen och gick o lade mig igen.
Efter tjugo minuter så lät de likadant igen!!! Så frustrerande. Hittade då en knapp som man skull trycka på när de hade blivit sådär pipigt, och sedan dess har de varit tyst iaf =) men elliott började ju självklart att vakna till liv strax efter 6-tiden..så jaa KAOS natt om nåt! trodde o hoppades nästa att han skulle sova lite längre idag med tanke på att han inte somnade förrän 8-halv 9 igår. Men icke =(

IDag blir de med andra ord o ta de lugnt, jag tänkte faktiskt ta o vila mig lite när han sover på förmiddagen sen, om han nu vill somna sen =)

Har designer att göra men har ju inte fått bilder mailade så jag kan göra klart dom ännu, Anne-Lies design står på tur..men vill ju ha lite bilder ;)

nää..nu måste jag busa med busungen!

Vi hörs senare!
kramis






Kommentarer
Postat av: CiliaH

Wow vad snyggt här är (jag har ju missat flera dagar här inne nu...)



Det är så tråkigt med såna nätter, hoppas du får vilat lite under dagen.



KRAM

2010-02-02 @ 09:09:32
URL: http://ugglehuset.wordpress.se
Postat av: Malin

Ja tyvärr e de ingen annan i detta huset som vill städa:( Wille va lika dan inatt. Vaknade när han inte hade nappen. Jobbigt:( fast han hade hosta så varje gång han hostade tappade han nappen o då vaknade han o gnällde. Hoppas nästa natt blur bättre!

Kram

2010-02-02 @ 09:20:25
URL: http://malinjljung.blogg.se/
Postat av: Linda Olsson

Tack! :)

Jobbigt med nattkrångel, hoppas ni kan vila lite nu under dagen.



Kram

2010-02-02 @ 09:39:23
URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/
Postat av: Josefin

Hej! Vilken fin blogg du har och vilka fina designer du gör. Är det så att det går att beställa desginer av dig? :)

2010-02-02 @ 10:11:42
URL: http://josefinz.blogg.se/
Postat av: Malin

Ja han har haft hostan sen dess. E väl två veckor sen nu. Ibland e den bättre o ibland sämre. Så ja hoppas den försvinner nu! Ska till BVC på torsdag på vanlig koll. Har den inte försvunnit då så ska ja höra me dom om de finns nått ja kan göra. Tycker synd om han.

Kram

2010-02-02 @ 12:03:44
URL: http://malinjljung.blogg.se/
Postat av: Carolina

Ja, gud, jag har nog inte haft så mycket energi på länge. haha.. Men idag tog den tvärslut.

Ja, det får du göra sen när jag börjat där. hihi

Okej, lät som om det bara var 3 dagar så jag blev lite chokad. haha.. Tror nog att det är ungefär samma här. :)

Nä, idag ska jag försöka komma ihåg att äta ordentligt. haha.. Igår hade jag så mycket annat i huvudet.

Hoppas du har en riktigt bra dag, trots all brist på sömn. Tur att du inte har det så varje natt.

kramar

2010-02-02 @ 12:42:09
URL: http://bluppan.blogg.se/
Postat av: Josefin

Tack för kommentaren i min blogg! Klart jag har tid att vänta, vore jättesnällt om du ville hjälpa mig. Jag mailar dig då istället :)

2010-02-02 @ 13:15:38
URL: http://josefinz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback