Tisdag.


2010-02-09 @ 06:11:25
Godmorgon kära läsare!
Hoppas ni sover gott! här har de varit vaket sedan halv 6, o natten har varit kass. Lilleman har dock bara vaknat ett fåtal gånger, men min hals har killat som jag vet inte vad o näsan har runnit lite.. så med andra ord så hade jag rätt..jag har blivit förkyld =( Men som tur är så är jag inte sådär jättegenomförkyld som man kan bli. Utan mest lagom! Nu får vi hoppas att Elliott slipper bli förkyld, även fast jag tror att de är nästintill omöjligt!

Hihi..va nyss o lade i en vedpinne i kaminen, då låg elliott med sina händer under huvudet o armbågarna tittade rätt ut (Armbågaväder med andra ord :P) de såg så sött ut! det är ju i drömmarnas trädgård nu o han sitter som alltid fastklistrad framför det när han väl får se de =D

Vid halv tio är det dags att va på dagis, ska då klä av Elliott och lämna honom till dagispersonalen, sen ska han vara där i två timmar och vid halv tolv ska jag hämta honom igen. Ska bli spännande o se hur det går, jag hoppas ju att de kommer gå superbra! hon sa att hon skulle ringa om han blev alldeles för ledsen (men de tror jag inte).

nähä, de va ju ett kollage jag skulle göra me ja. Blev aldrig av igår, gick o lade mig tidigt o satt inge här igårkväll!

Man kanske kunde börja lite smått nu när han ändå är upptagen med tvn??

ha en underbar morgon!
kramis






Kommentarer
Postat av: Carolina

Hoppas det inte blir något allvarligt med dig och att du får en härlig dag! kram

2010-02-09 @ 09:58:17
URL: http://carolina1979.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback