bättre..


2010-01-14 @ 15:37:03
Elliott var så gnällig o ledsen förut så han fick alvedon strax innan 10- sen lade jag honom i sängen o han sov i över två timmar. De tär visst på dom o va sjuka- i och med detta så var han feberfri en bra stund efter han hade vaknat. När jag kollade tempen för en stund sedan så stod den iaf på 38,3 grader..så den är inte lika hög längre. Och det är väl skönt det. Han är iaf inge gnällig längre- han springer runt o fejar o donar som aldrig förr!
Idag har vi ätit korvstroganoff- elliott tyckte det var jättemumsigt han med. Blev två matlådor till Elliott och två till mig o ha i frysen! Gott o hitta sen!

Jag är sugen på kladdkaka- men orka baka!!

Har ni haft en bra eftermiddag? kramis






Kommentarer
Postat av: Johanna ♥ Blivande tvåbarnsmamma

Nej nej, han jobbar på videolager och kan köpa och hyra filmer innan någon annan kan. :D

2010-01-14 @ 15:47:35
URL: http://salkert.se
Postat av: Eva

han hade 37.7 i morse..så ingen feber..

men han har lite diarre oxå..

2010-01-14 @ 15:50:14
URL: http://fonmo.blogg.se/
Postat av: Nina

när ska han börja på dagis? augusti? hoppas ni hittar en massa då iaf..



usch stackarn. är det förkylning lr beror febern på annat? ja hoppas han kryar på sig väldans snabbt iaf! skickar krya på kramar!

2010-01-14 @ 16:11:19
URL: http://modesida.blogg.se/
Postat av: Sara - Alicias mamma & Gravid

Vi har precis gjort kladdkakemuffins ;)



Ja det är verkligen tråkigt när ens kompisar försvinner. Eller kompisar, är ju inte kompisar om de bara slutar att höra av sej...

Ja tänk snart 'r hon storasyster :) När kommr eran nr 2 då? ;)

2010-01-14 @ 16:13:51
URL: http://saralovdahl.blogg.se/
Postat av: Carolina

Stackars lilla Elliott. Skönt att febern verkar vara på väg ner i alla fall. Hoppas det fortsätter så.



Vill också åka juuuu.. ;) Måste ordna så jag kan göra det i vår nån gång. :)

Ja , det vet jag. Och jag är så otroligt glad att du finns här och lyssnar och stöttar. Och jag finns här för dig också. :)

Kanske är sant de där du säger med stämpeln. Var nog värre förr, för nu finns det ju verkligen inga jobb, hur mycket man än försöker.

haha.. ja, USCH. Det blev ju inte färre sår idag direkt. När man redan har en massa och få nya känns de ju ännu värre dessutom. haha..



Hoppas ni har en trevlig kväll och allt Elliott mår bättre.

Kramar

2010-01-14 @ 20:07:15
URL: http://bluppan.blogg.se/
Postat av: Therese

Hej gums! du fina vän där borta i fjärran!:D

JAg tänkte bara höra med dig vad du använder för feber termometer? Napp? I örat? I ändan?Armhålan?

JAg e sååå kluven...jag vill verkligen ha så exakt temp som möjligt men jag vill inte ta den i ändan för alicia hatar det o skriker o vänder o vrider på sig...hon vill inte alls o ajg blir såå ledsen då..Hoppas att allt e bra med er...o att lille prinsen snart bli bättre..Akickar en krya på Kraaaaaam till lillen..

2010-01-14 @ 23:02:13
URL: http://tezzan82.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback