Blixtinlägg


2010-01-30 @ 15:26:53
Kikar in här snabbt o säger hej! har varit iväg till mjölby o sedan till citygross en sväng med mamma och pappa. skönt att åka själv va de faktiskt! är såå jobbigt att storhandla när sambon och karln är met tycker jag, hihi!
Var på lindex o letade efter den där söta turkosvitrandiga mumin bodyn och turkosa muminbyxorna till elliott..och de fanns i strl 86- så blev ju till att köpa de =)
Sen kunde jag ju inte låta bli att köpa en vit omlottbody me lite turkost på samt turkosa byxor och strumpor till kusin Melvin med, hihi! det är såå roligt att köpa bebiskläder- finns så mkt sött ju!
Så snart ska vi åka dit en snabbis och lämna kläderna så han kan få använda dom snart ;) väntar bara på att a ska duscha klart o att elliott ska äta upp sin macka som han suttit i soffan o gått runt o ätit på läänge nu!

hoppas ni har en trevlig lördag!
återkommer senare med svar på alla era fina kommentarer <3

KRAMAR






Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej! Tack för en bra blogg!

Undrade ifall du hade viljat hjälpa mig med att fixa min blogg design? Du gör så otroligt fina! :) kram Evelina

2010-01-30 @ 15:29:28
Postat av: Evelina

Vet inte ifall jag skickade eller inte, det strulade sig!



tack för en trevlig blogg.

Tänkte kolla med dig ifall du vill hjälpa mig med att fixa min blogg design? Kram

2010-01-30 @ 15:33:24
URL: http://evveliiina.blogg.se/
Postat av: Johanna

HEJ ! Gör du designer? Vad kostar det såfall?

2010-01-30 @ 15:40:03
URL: http://baradu.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback