busunge.


2010-01-17 @ 14:34:51
haha..så mkt hyss han har för sig sonen., det nya är nu att han sitter o drar ut dvdspelaren ur tvbänken o mojar med den och så öppnar han de nedersta fönsterspärrarna..o lyssnar han när man säger NEJ?? nope, skulle inte tro det. Det där med att lära sig o lyssna kommer nog mkt mkt senare ;)   ska bli spännande o se vad han får tag på idag hos sin gammelmormor,  det kommer säkert va så mkt nya spännande saker så man får jaga honom konstant..busiga sötplutten!






Kommentarer
Postat av: Therese

Ja folk e hemska ibland!! Jag blir så arg på människor som e elaka,visst att man kan säga sin åsikt osv,men man kan säga det på ett "bra" sätt,man behöver ju inte vara elak för det.Naaaawwww gumman du e såå fin,jag vill oxå tacka dig för sååå många fina,värmande o stöttande ord.Dem har verkligen hjälpt mig genom väldigt svåra stunder. Hoppas att du o jag aldrig slutar att skriva till varandra..:DJaaaa snart e tävlingen slut,ti hi..det e sååå spännande..:D

Ha ha ha..Alicia har oxå börjat att dra ut dvd-spelaren o sitter o trycker o har sig..dem e för söta våra små barn,din son e den vackraste pojken jag har sett i hela mitt liv,det lovar jag!

Puss o kram vännen där borta i fjärran...:D

2010-01-17 @ 14:52:14
URL: http://tezzan82.webblogg.se/
Postat av: Linda Olsson

Haha! Känner igen det där! När man är som tröttast så får man helt enkelt tänka, vilken bra motion man får när man jagar runt på de små! :D



Kram

2010-01-17 @ 15:26:28
URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback