FÖRLÅT!!


2010-01-26 @ 22:46:38
ska nu ta o gå o lägga mig har hållt på med att avsluta en design alldeles föör sent känns de som.. måste verkligen gå o lägga mig nu! Blev med andra ord inte så mkt bloggande idag heller eftersom vi va hemma runt 6 snåret och sen började jag o packa upp grejer o sen när de fanns tid över så blev de pill med designen! Men imorn ska jag skriva massa inlägg igen och svara på era fina kommentarer min fina läsare <3

nu är lottas design klar..hoppas du tycker om den  =)








Kommentarer
Postat av: Lena

Du är verkligen duktig att göra designer. Väntar med spänning på att se vad ni shoppade igår.



Kram

2010-01-27 @ 08:12:33
URL: http://trollflikka.blogg.se/
Postat av: Jag svarar

Men åååååh, vad snygg den var!! Du gör verkligen supersnygga designer gumman och denna var ju helt otrolig. :)

Önskar jag också kunde vara så kreativ och full med idèer. :)



Och TACK så jätteMYCKET för att du länkar till min tävling. Jättesnällt. :)



Ja, igår var det verkligen sjukt kallt. Förstår inte hur jag kunde få frost i håret på de viset. haha

Nä, vi har inte fått vårt snöoväder än, men man känner att det hänger i luften. Det är inte alls lika vackert idag utan bara grått och trist.

Haha.. det är otroligt lätt att få med sig för mycket i vagnen när man är där. Jag slog också köp-rekord sist jag var där. haha..



Hoppas du får en riktigt bra dag!

Kramar

2010-01-27 @ 09:11:37
URL: http://bluppan.blogg.se/
Postat av: L o t t i i i z z

TACK så otroligt mkt :D Jag älskar den!! Den är såå jag! Tack tack tack tack tack tack tack!!



KRAM

2010-01-27 @ 09:55:38
URL: http://lottiiizz.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback