godmorgon torsdag.


2010-01-21 @ 07:06:31
Supertrött är jag idag. Har kommit efter med sömnen efter natten till igår känns de som, sov inte många timmar tack vare o ha en klibusunge som inte kunde ligga still när han sov i sängen.
Inatt har de dock varit lugnt, ingen som varit jätteledsen..har fått gå in o fixa nappen några gånger- men de brukar man ju få göra!
Idag blir det en lugn dag, ska nog försöka vila lite sen om elliott somnar. Kanske ligga o småglo lite på våra bästa år och kanske hinner man dega till sjunde himlen med om han fortfarande sover då. HAha..jaja..det är ju bara en plan- det blir säkert inte så. Det brukar alltid krångla när man har tänkt sig att göra nåt när han sover tycker jag. Det är ju så det är med småbarn ;)
Ska nog försöka pula lite med designer idag igen, har ju några stycken o göra nu..fast jag klagar inte- det är roligt o greja lite grann =) Det dumma med mig är dock att när jag väl börjat så är de svårt o sluta o rätt va de är så är klockan alldeles för mkt..hihi!

vad ska ni göra idag?
Nää..får nog ta o återkomma senare

kramis







Kommentarer
Postat av: Brallan

Jag är tillbaka med min blogg nu igen och är även nu aktiv igen med mitt bloggläsande. otroligt roligt att läsa din blogg. Elliot växer så det knakar! hoppas allt är bra med dig/er!! kramar malin

2010-01-21 @ 08:33:57
URL: http://mitt-liv-som-ung-mamma.blogspot.com/
Postat av: Therese

Nej men åååhhhh javisst ja lille gossebarnet ska ju börja på dagis...Ååhh ja då förstår jag att det känns extra jobbigt för dig..usch pi... Tack gumman för allt! Jag är verkligen tacksam..:DPuss o kram

2010-01-21 @ 10:37:00
URL: http://tezzan82.webblogg.se/
Postat av: Eva

idag har vi babysim =)

2010-01-21 @ 14:00:48
URL: http://fonmo.blogg.se/
Postat av: Carolina

Haha... vi är omöjliga vi. :) Men det är ju så kul att skapa.

Äsch, tänk inte på de. Ibland blir det så att tiden inte räcker till ordentligt. Jag finns kvar här ändå :)

Lunchen var supertrevlig. Och underbart god. Har hittat ett riktigt mysigt matställe som jag ska besöka fler gånger. :)

Hur har dagen varit? Mycket design? haha

Ja, vi ska börja på diet här hemma på måndag. Ska bli spännande faktiskt. Se om det funkar. Ska bland lite olika. Brukar köra med nutrillet men nu har jag beställt favoriten från allevo också så det blir en kombo. Men det blir i alla fall mest bars. Blir inte mätt på drinkarna, och dessutom smakar dom skit. haha..



Önskar dig en riktigt trevlig kväll.

Hoppas du inte blir kantig i ögonen. hihi



Kramar från skåne

2010-01-21 @ 15:58:10
URL: http://bluppan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback