måndag igen.


2010-01-04 @ 08:18:11
måndag igen o natten har varit sådär. Elliott vaknade strax efter jag skrev inlägget igårkväll o var jätteledsen-Spelade ingen roll vad man än gjorde så var han ledsen. Det tog över en timma innan han somnade igen. Tog in honom till sängen o där verkade han somna..efter en stund så lyfte jag in honom till hans säng. Men så fort jag lade ner honom så började han att gråta igen. O sen satt jag där hos honom o höll hans hand o klappade hans kind. Han verkade somna- men återigen..när jag skulle gå ut så började han gråta. samma sak skedde typ 3 gånger till. Sen testade jag o ge honom lite välling men såfort flaskan åkte ur munnen så började han att gråta igen. haha..sen efter ett tag så satte han sig upp i sängen o började låta sådär som han gör på morgonen när han är klarvaken och vill upp. "Oh no, shit tänkte jag." Lade ner honom igen, och då bara somnade han på direkten. Kunde gå direkt ur  rummet utan minsta gnäll. Det var skönt de =)
I morse vaknade han strax efter fyra..så passade på att ge honom lite välling och så somnade han om till hela halv 7. Det var skönt det!
IDag är man lite mör med andra ord..men men.får ta igen lite sömn sen OM han somnar innan lunchen!
När a kommer hem ska vi åka in till linköping o besöka Elliotts gammelmormor tillsammans med svärmor, på hemvägen blir det storhandling på city gross. Lika bra att passa på när man åker förbi- och så är ju svärmor med så då kan hon passa elliott så kan vi handla i lugn o ro!

Vad händer hos er idag?







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback