ny vecka.


2010-01-25 @ 12:15:16
Då va de måndag igen då. känns rätt skönt att ha lite vardag igen ändå på nåt lustigt sätt. Inatt blir vi barnfria eftersom vi ska åka till Ullared imorn. Vi brukar ju åka rätt så tidigt så känns dumt o släpa upp elliott tidigt å lämna honom hos hans farmor då, så därför ska vi åka dit med honom redan ikväll =)
ÅÅ..så roligt det ska bli imorn.. bara A och jag- och gekås förstås =) ska se om vi inte kan gå in på netonnet och kika på en systemkamera med!  håller på med en design nu så har inte så mkt tid till att skriva- men när den är klar är jag eran igen ;)

vad gör ni idag?

kramis






Kommentarer
Postat av: Carolina

Oh, jag hade ju glömt att jag skulle vara avis på dig, men nu är jag det igen!! Vill ju också till Ullared ju.



Tack så mycket. Får väl se om det är någon som vill ha den. Har inte så många läsare. Det gick upp lite förra veckan, men sen sjönk de som en sten igen. haha

Nä, inte än. Det blev lite uppskjutet så jag ska inte hämta den förrän senare i eftermiddag. Men ikväll är den min. :) hihi

Ja, ni verkar ha en rätt stor sådan. Min är väldigt liten, skönt på sätt och vis, men tråkigt på annat.

Hoppas det går bra med designen. Kul att du får så många beställningar. :)

Kramar

2010-01-25 @ 12:44:48
URL: http://bluppan.blogg.se/
Postat av: Louise&Isabella

Vi har varit och hälsat på Johanna, Tyra och Otto idag. Väldigt trevligt!! Har du ingen så som ni umgås med i Elliots ålder??

2010-01-25 @ 14:54:19
URL: http://bebbekarlek.blogg.se/
Postat av: MizzBlondii<3

Hej! :)

Jag kan inte skicka bilderna.. Får bara tillbaka dom! :3 Ska jag ladda upp bilderna på bloggen, fast jag inte lägger upp dom? :P Förstår du? :)

2010-01-25 @ 16:54:06
URL: http://mizzblondii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback