Söndag


2010-01-10 @ 14:36:13
Nu är då söndagen här och det innebär ju tyvärr att snart är det vardag igen! Vi klagar inte iaf..men denna helgen har verkligen kännts som vilken vardag som helst eftersom A varit på jobbet både igår och idag. Han kom nyss hem! Känns trist för elliotts del eftersom han inte får träffa sin pappa så mkt. MEn de kommer nog att kompenseras inom några månader då a antagligen tar lite strödagar då och då för att va hemma med sin pojke =)
Elliott och jag begav oss ut en sväng efter hans lunch, blev lite pulkaåkning o sen fick han gå runt lite här hemma..han tycker det är jätteskoj att gå runt där det är plogat o så försiktig han är när han går. han nästan stapplar, vår gullunge!

Idag ska det bli tacopaj här hemma..såå gott de ska bli! älskar ju all form av taco som ni vet ;)

vad hittar ni på en dag som denna?

glöm inte att va me o tävla om bloggdesignen nu!

kramis






Kommentarer
Postat av: Therese

Heeeeeej gumman!! Äääälskar att läsa din blogg!!

Du? JAg tänkte höra med dig om hur du gjorde när du tränade o gick ner en massa i vikt?? Alltså hur länge tränad edu åt gången på din "cross",vad åt du o hur mycket osv..Jag tränar 5 minuter varje dag o ahr gjort det nu i ca 2 veckor,äter väl inte så himla bra men jag jobabr på det..Ha en bra dag..tusen kramar

2010-01-10 @ 16:57:52
URL: http://tezzan82.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback