tordsdag.


2010-01-28 @ 09:35:43
Vad är det med min lilleman egentligen?? ja de kan man verkligen fråga sig. Han somnade vid 6-halv 7 igår, och så sov han ända till halv 8..de ni! och likadant gjorde han ju igår med.. vad ska de va för nåt?haha.. visst..man blir ju glad o tackar för sovmorgonen, men det är ju inte sådan han brukar vara. Han brukar ju vakna tidigt o inte vilja somna om!
HAHA..de märks väl om han vill sova nåt på förmiddagen idag eller inte..

Idag tror jag att vi kommer få sniffa lite bebis..hihihi!

kramar






Kommentarer
Postat av: Linda Olsson

Hihi! Ja, det finns nästan FÖR mycket fint! Man vill ju ha alltihop! ;)Bäddsätten har jag missat, det måste jag se om jag hittar :)

Kul med awarden, det ska jag fixa så ort jag hinner! :)



Kram

2010-01-28 @ 12:42:55
URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

mysigt att sniffa bebis...

2010-01-28 @ 13:20:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback