en eftermiddag på a6


2010-07-06 @ 20:12:05
Vilken eftermiddag vi haft. När A kom hem så va jag så uttråkad så vi bestämde oss för att åka till jönköping o kika lite grann en sväng. Vi behövde dörrmattor o lite annat smått o gott. 
Gick en sväng på rusta,1klass o babyproffsen. På de två sistnämnda så passade vi faktiskt på att prova syskonvagnar lite grann eftersom man inte kommer iväg så ofta numera. Vi provade carena double swing o även babytravels syskonvagn.  Vi kom båda fram till att babytravels syskonvagn nog kommer passa oss bäst eftersom man kan ändra höjden på styret på den. På carenan gick de bara o ha de i ett läge. Annars hade jag mer än gärna haft carenan istället- men nu verkar de luta åt en babytravel som sagt.
Jag har dock bestämt att vi nog kommer att köpa en begagnad sådan, varför måste man spendera massa dyra pegnar på att köpa en ny vagn som man kanske ändå inte kommer använda så länge? rätt va de är så kanske elliott inte vill åka vagn mer iaf, han kanske kommer vilja åka ståbräda istället! så om vi hittar en begagnad -09a sen framöver till ett vettigt pris så kommer vi att köpa den =) Skönt att vi tycker likadant om nåt iaf ;)

SEn fick vi även med oss en sulkyvagn hem som tar mkt mindre plats än elliotts emmaljunga citycross, vilket kommer passa oss utmärkt nu när vi kommer åka till öland en vecka om några veckor. mer plats i bilen med andra ord =)

blev en babytravel bangkok http://www.barnashus.no/vmbilder/1596/medium/babytravel-bangkok-reisetrille-sort.jpg

mer än såhär blir de väl inte just nu. Ska ta o hoppa in i duschen snart o sen lägga mig i sängen o lösa lite korsord tror jag. Är såå trött idag!
Imorn är de mitt i veckan..vaknar elliott sådär tidigt (halv 5) imorn bitti oxå så hinner vi ju lugnt o storstäda innan de blir föör varmt inne =)

ha en fortsatt trevlig kväll,
kramar






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback