Trött på't?


2010-07-13 @ 10:36:16
IGårkväll blev de lite jobbigt för elliott =( Vi hade lagt honom, efter nån timma så ligger han fortfarande vaken inne i sitt rum. Jag kikar in o då sätter han sig upp o pekar i sängen o säger "däer" o mumlar lite på sitt egna lilla språk. Då ligger det en kräka i sängen. Så vi tar upp honom o jag byter sängkläder. Han får sitta i soffan o mysa med sin pappa en stund. Efter ett tag så kräks han igen kraken. Sen drack han MASSA MASSA vatten o satt o myste lite till med sin pappa i soffan. Han fick en avsvalkande dusch o Sen efter 8 hamnade han i sin säng o somnade om. Han var säkert alldeles utslagen av värmen(säkert därför han kräktes), va ganska varmt i hans rum med så vi bytte rum så han fick ett lite svalare rum.

Sovmorgon till halv 8 fick man idag med..de va skönt =) Va bara de att jag vaknade halv 5 o låg sedan o störde mig på en fluga som bara jävlades med mig hela tiden, försökte jaga den o slå den hur länge till typ klockan 6 utan resultat =( men lyckades visst slumra till efter en stund iaf =)

Elliott verkar va trött på den här värmen som är nu, vi va ute o busade förut. Eller busade o busade. Han badade i sin plaskpool o jag lapade sol. När han inte ville bada mer o hade fått torra kläder på sig så ville han va inne o kolla på tv istället.  de fläktar kanske lite bättre här inne med tanke på att jag öppnat så det är korsdrag överallt.  Frågar jag honom om han vill gå ut så säger han bara "näe".

Ska försöka o se om han vill ut o bada igen om en liten stund, just nu verkar de mission impossible, får väl bli en dusch innan han somnar sen.

ha en trevlig förmiddag,
kramar






Kommentarer
Postat av: Jessica Nellie & Oliwer´s Mamma

stackarn, ja det är säkert värmen som gör det.



man kan ju hoppas att det blirlite svalare snart :)



hoppas allt är bra med er!

2010-07-13 @ 23:14:03
URL: http://shiiitonge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback