Trött som ett AS


2010-07-06 @ 06:40:33
fy, känns som att nån sitter innanför pannbenet på mig o hamrar med en hammare =(

Vaknade vid två o va kissnödig, gick på toa..sen kunde jag inte somna om! Låg o tänkte på massa tråkigt som fått mig att bli lite smådeppig(blir ju inte bättre med alla dessa hormoner)..o ja- vips va klockan 3- den var halv 4 o slutligen någon gång strax efter 4 lyckades jag somna igen. Vaknade sedan vid tjugo över 4 när A gick upp. Han sedan precis somna om o då vaknade elliott runt halv 5! Gjorde iordning lite välling i hopp om att han skulle somna om. Men de va förgäves. Tog in honom till mig efter en stund o försökte få honom o somna där med. Men icke sa nicke!

Får nog bli lite siesta för mig när han sover mitt på dan idag tror jag. De verkar ju inte bli så bra väder iaf.

önskar er en fortsatt trevlig morgon!

kramar






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback