busungen


2010-06-23 @ 08:45:06
han är riktigt busig våran prins. Förut när jag bar på honom så greppade han tag i min hals med båda sina händer o nöp mig rejält. Annars är hans favorit o ligga bredvid en när man sitter i soffan o sparka på mina armar o lår, o likadant på skötbordet då ska han bara ligga o sparkas jättehårt i magen. Så att nypas o sparkas- det är verkligen poppis just nu ;)

Vi måste verkligen sätta upp vår tv på väggen med, för när vi har varit ute o jag kanske bara ska göra nåt i köket o kommer ut i vardagsrummet, ja då står elliott där på tvbänken o försöker sätta igång tvn eftersom den inte är på. Det är skitotäckt- han kan ju få tvn på sig hur lätt som helst.

JA, de här är väl iofs bar en droppe i havet av alla bus han hittar på..hihi!

Det är tur att han är söt ;) då kan man ju komma undan med de mesta.






Kommentarer
Postat av: Emma - mamma till Meja

Vi har fått dom så jag vet inte riktigt. Tror dom har liknande på större leksaksaffärer :)

2010-06-23 @ 09:02:19
URL: http://emmaoskrutten.blogg.se/
Postat av: Amanda & Oscar

Vill Elliott fortfarande ligga på skötbordet, det var ju snällt! Oscar slutade att vilja ligga där när han var 6 mån. Sen dess har vi bytt på honom ståendes!

2010-06-23 @ 11:07:13
URL: http://glantan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback