de här med vikten.


2010-06-17 @ 19:14:14
Tycker de här med vikten har varit jätteskum hittills denna graviditet. Innan jag blev gravid vägde jag typ 70,5 o sen när jag var på inskrivning (i v9) så vägde jag enligt deras våg 73 kilo (själv observerade jag då att jag precis innan hade ätit o hade sprängfylld blåsa) sen när vi var på ultraljudet (i 13:e veckan) så passade jag på att väga mig där- då vägde jag helt plötsligt 70,5 igen. (hade iofs varit magsjuk o lite ju )
O nu i morse när jag vägde mig ( 15:e veckan) så vägde jag 69,5 kilo.
Vad gör jag för fel? sist gick man ju ändå upp några kilon direkt efter illamående försvunnit i v 12. Jag äter ju ofta, typ var 3:e timma..de enda är att jag kanske inte är lika sugen på godis o kakor o sånt längre. Men de tycker jag inte borde spela in ju..

Jaja..man kanske ska va glad- för rätt va de är så kanske de här med vikten vänder..kanske går upp 30 kilo innan bebisen kommer så..haha!

Jag är bara mest orolig för att lill*n därinne inte ska må bra =( men jag äter ju som jag ska ändå..såhär ofta som jag äter nu har jag aldrig ätit i vanliga fall ju!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback