ego


2010-06-13 @ 21:30:39
tog mig en liten egostund efter duschen förut. Scrubbade fötterna, smorde in fötterna, satte dit såna där pormaskplåster lite här o där i nyllet..ja nu känner jag mig riktigt fräsch för tillfället iaf..

o bäst av allt..imorn finns där ingen som kan snegla på mina fötter o säga att de ser äckliga ut trots att jag vet att mina fötter ser normala ut i alla andras ögon förutom just vissa personers..

nähä..om man skulle sova lite nu så man orkar med en riktigt busig dag imorn?

godnatt,

kramar






Kommentarer
Postat av: Amanda & Oscar

?? Finns det folk som säger så om dina fötter?? En del är bra roliga! Ha det så skönt nu under ledigheten, kram :)

2010-06-14 @ 06:53:59
URL: http://glantan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback