helt slut.


2010-06-09 @ 19:13:55
Blev verkligen helt slut när jag satte mig ner för en stund sen. Ända sedan man kom hem från jobbet så har det plockats o donats, dammats, dammsugits (med massa hjälp av lillbusen ), golven har torkats, sängkläder har bytts, flera maskiner tvätt har tvättats o tvätt har vikts. 
HAr ju hört att de ska bli bra väder imorn, så tänkte att man lika gärna kunde passa på o va inne o städa o göra alla måsten idag när de ändå varit pissväder ute! Nu får vi bara hoppas att vädret blir så bra som de sagt imorn =)

Är helt slut så funderar ärlig tpå att hoppa in i duschen o sen lägga mig, kanske håller man sig vaken till 20 så man kan se om förlossningskliniken är nåt o ha ikväll?

önskar er alla en trevlig kväll!






Kommentarer
Postat av: Förvirrade Morsan

sv; sorry, har glömt svara på din kommentar=) men ja, med oss är det helt okej=) jag pluggar vidare, denver bor hos joel över sommaren... men jag ska ha honom hela helgen nu, tills på tisdag. det ska bli kul :D allt bra med er? kramar

2010-06-11 @ 12:17:26
URL: http://forvirrademorsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback