Lite nytta gjord.


2010-06-18 @ 10:55:33
Sådär då har man väl snart bockat av allt som stod på dagens att göra lista. Eftersom de varit trist väder hela morgonen så passade jag på att städa av huset förut. De enda som är kvar nu är torkning av golven i hallen, vardagsrummet o köket och sen lite städning av toaletterna. Så skönt! o nu verkar de som att elliott somnat med så om några minuter kan man börja torka av golven =) måste bara försäkra mig om att han verkligen sover först. För de är ju inte så roligt o ta upp honom o låta honom springa runt när det är blött- de halkar ju så lätt de små liven =/

Vi har även hunnit me o ta bilen till ica o helg handla lite grann med. Skönt o slippa göra de sen i eftermiddag när alla andra Ödeshögsbor oxå ska handla. Ikväll blir det hemmagjord snitzel med antingen stekt färskpotatis eller pommes o beasås =) MUMMA!

vi hörs senare, för nu känner jag att golven ropar mitt namn ;)

önskar er alla en trevlig fredag,glöm inte o skriva en kommentar me så blir jag jättegalad ;)

kramar






Kommentarer
Postat av: Lena - Mamma till Ian

Vad skönt att ha nästan allt gjort. Här är det kvar, men det tas imorn.



Vad gott det lät med hemmagjord snitzel.



Kram

2010-06-18 @ 11:36:24
URL: http://trollflikka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback