lite symptom.


2010-06-17 @ 18:26:57
Nu har jag börjat o få lite gravsymptom som jag ändå sluppit ett tag nu. I morse när jag låg i sängen kom krampen i benen som på en beställning. Satt just häromdagen o tänkte att gud va skönt att jag inte lidit av det ännu- men idag kom det. HAr dessutom haft ont i skinkorna idag lite grann..känns typ som att en nerv är i kläm emellanåt när man går. Fast tror att de beror på att jag rört på mig mkt idag med kanske.

Tycker att den där "strängen" på magen som dök upp förra gången börjar att komma nu igen med.

Annars så är de väl som de varit innan mår jättebra, enda är väl att man är trött om kvällarna o somnar runt 8-9 tiden ;)

åå..va jag längtar efter alla små milstolpar i även denna graviditet =)







Kommentarer
Postat av: Förvirrade Morsan

så mysigt att du ska få uppleva allt igen=)

2010-06-17 @ 22:59:27
URL: http://forvirrademorsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback