mitt i veckan..


2010-06-02 @ 06:30:53
O så skönt det är att vakna upp o se att det är SOL ute =) vad jag längtar efter den där riktigt varma sommaren nu när man kan va ute i bikini o greja!!

Elliott har precis sett klart på i drömmarnas trädgård (som vanligt) o nu sitter han här bredvid mig i soffan o har hicka sötnosen <3

Jag är så glad o lycklig för allt fint som händer i mitt liv så ni anar inte, helt underbart.. o de bästa av allt är verkligen att nästa fredag så har jag gjort min sista arbetsdag på hur många veckor som helst, börjar inte o jobba igen förrän v34 =) hur härligt är inte det? en heel sommar hemma med söta busungen..kan inte bli bättre!

så när denna dagen är gjord så är det 7 arbetsdagar kvar ..hihi!

hopppas ni alla får en mysig dag med massa sol,

kramar






Kommentarer
Postat av: Alice

Var har du gjort designen?

2010-06-02 @ 15:11:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback