mitt på dan.


2010-06-20 @ 12:54:35
Oo..ganska härligt väder här idag ändå =) de har inte regnat nåt o solen tittar fram en hel del =) De gillar vi skarpt =)

Elliott ligger o sover fortfarande o jag o a har varit ute i trädgården o fixat lite. Jag har rensat lite ogräs i rabatterna intill altanen, o tagit bort all gammal rabarber som börjat smaka alldeles för träigt nu! A har klippt gräset, trimmat, o sen grävt upp massa jobbiga rötter. Sen har jag hunnit me en liten runda fram till bynn där jag fyllde på lite i kylskåpet med bla frukt, bröd o en liter mjölk. På torget stod de en flicka o sålde jättefina östgötska jordgbubbar. Stora va de, så va ju självklart tvungen o köpa- jordgubbstok som man är =)  Så de blir lite jordgubbar med mjölk o smörgås sen om en liten stund. Magen längtar tills dess =)

Annars händer det väl inte direkt så mkt här hemmavid idag, ska väl ta o ge oss ut i trädgården sen igen när elliott vaknat för lite bus. Då ska jag passa på å sopa altanen o sen slänga på lite ogräsättika (de blev aldrig så häromdagen)

Nåja, nu ska jag kika lite på blocket,

vi hörs senare,
kramar






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback