svar på frågestunden.


2010-06-12 @ 14:01:14
Tänkte nu ta o svara på frågorna jag fått hittills i anslutning till frågestunden som startades för några dar sen.. =)

Postat av: Carro o Elsa!

ska ni kolla kön? jag vet inte. Jag skulle jättegärna vilja veta vad det blir denna gången. Detta mest för o lösa den praktiska biten. Blir den en pojke till så har man ju redan massa kläder etc. Men får se om jag lyckas bearbeta A så han går med på de till slut,hihi!

har ni några namn? Några namn har man väl som man kanske tycker är lite extra fina, men namnet får ju bebisen inte förrän den kikat ut ändå. Mkt lättare o bestämma nåt när man ser den ju =) har ett pojknamn som jag verkligen är dunderförälskad i- men de behåller jag för mig själv tills vidare ;)

Postat av: Amanda & Oscar

Berätta allt om lill-bebis-i-magen, planerad? När fick ni veta? Namn?
/Nyfiken

Man kan väl säga att lill*n i magen var planerad ja. Vi hade väl pratat om redan från början att vi absolut inte ville ha en decemberbebis till eftersom A fyller i slutet av november, jag 5:e december o elliott 10:e december. Men efter att vi hade försökt ett tag o gång på gång inte fått nåt plus så kände vi att de inte spelade nån roll. Ett barn blir alltid älskat oavsett när de föds ju =) O då får vi väl ta o ha ett enda stort kalas i december istället för massa små =)

Jag testade positivt första gånge på påskdagen. HAde ju inte en enda tanke på att de faktiskst skulle kunna gått vägen, så jag drack påskafton (dåligt av mig jag vet) o testade mest bara för att påskdagen..o blev helt chockad när testet var positivt =)

 

Någon mer som vill veta nåt? bara o fråga på i så fall =)

 

 

 

 







Kommentarer
Postat av: Carro o Elsa!

hehe jaa Carolina e super duktig =)

ja har 4 halv syskon, två bröder på pappas sida, o mina systrar på mammas sida,,! då ja väx upp med alla så säger ja inte halvsyskon utan ser dom som mina riktiga syskon hela bunten :)

2010-06-12 @ 17:42:10
URL: http://familjjelyckan.blogg.se/
Postat av: Mamma till två flickor & Lillasyster i magen

Grattis till bebisen i magen :D

2010-06-12 @ 22:19:39
URL: http://mammamilly.blogg.se/
Postat av: Carolina

Det är svårt det där med fostran. Det går ju verkligen inte att jämföra barn och djur, men mycket stämmer överens och sen har jag ju lärt mig mycket av att under hela mitt liv varit omgiven av barn i alla åldrar. Varje ålder har verkligen sin charm, men också sin "börda" och trots. haha..

Men som du säger, det gäller ju att vara konsekvent också. Det är ju en god medmänniska man skapar och fostrar. :)

Tror ni gör ett alldeles ypperligt jobb med Elliott. :)



Tack för kommentaren om Carros design.



Hur går det med magen och allt nu?

Hoppas allt är super med hela familjen.



Kramar

2010-06-13 @ 01:56:44
URL: http://bluppan.blogg.se/
Postat av: Evelina

Grattis Grattis! Va skoj! :) Kramen

2010-06-14 @ 16:29:53
URL: http://evveliiina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback