väntar o väntar


2010-06-08 @ 20:12:20
Ligger i sängen o väntar på att A ska komma hem. han har varit iväg o shoppat lite nu i eftermiddag så jag är grymt nyfiken på o se va han handlat för nåt innan jag somnar- annars kan jag nog inte somna- haha!!

Elliott somnade som en stock runt kl 18 idag, helt slut va han..de förstår jag de eftersom denna natten typ varit likadan som natten innan va =(  undrar ja om jag orkar hålla mig vaken länge till trots allt?

nu är det 3 arbetsdagar kvar, sen är elliott o jag hemma 10 veckor =) ja, nedräkningen har verkligen börjat på allvar nu =)

önskar er alla en fortsatt trevlig kväll!

kramar






Kommentarer
Postat av: Eva

ja det kommer bli så fint när det väl är klart ! målningen måste bli klar innan fredag, för då ska det läggas golv, efter att vi vart på det spännande =) min bror ska vara barnvakt först och sen får han hjälpa till att lägga golv =)

sen måste vi bara köpa lite golv och taklister och så nya dörrkarmar sedan är det klart !

2010-06-08 @ 20:19:48
URL: http://fonmo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback