Då var måndagen avklarad!


2010-03-22 @ 17:25:05
Då var veckans första arbetsdag över, känns skönt faktiskt! gått riktigt bra idag med o fort med för den delen =)

När jag slutade jobbet blev jag mött av A och elliott så vi tog oss en promenad.. o på hemvägen tog vi ica o så gick vi in o köpte gummistövlar till busungen =) 
Elliott går numera runt med en bula o rött märke mellan ögonen i pannan- han hade ramlat o slagit emot en stubbe när de va ute o lekte på dagis idag..men han verkar inte lida ett dugg av de så!

Tror inte att jag har så mkt mer att tillägga just nu, förutom att jag ju har en ny tävling som jag tycker att ni ska anmäla er till =)

ha en trevlig eftermiddag!

kramis






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback