fredag =)


2010-03-19 @ 06:59:43
godmorgon kära läsare...nu är jag här igen ;)

håller på att röja lite i köket här hemma, men tänkte jag skulle ta en liten liten paus- passar på nu när elliott är fastklistrad framför musse piggs klubbhus tänkte jag =)

Natten har varit så lugn o skön, han har sovit i stort sett hela natten faktiskt!
Lite,lite feber hade han nyss, 38,1 grader..men funderar på att gå på personalfesten ändå- får han bara en zupp innan han lägger sig så ska de ju inte vara några problem förrän mitt inatten när den slutat verka i så fall (om han fortfarande har feber senare idag vill säga)

Så mormor o morfar kommer hit o tar hand om honom i eftermiddag =)

Nu återstår bara frågan va man ska ha på sig med..
ska iaf ha på mig mina nya svarta "jeansleggins" med nitar på sidorna..men va ska man ha till det?

kanske visar lite bilder på alternativ senare så får ni hjälpa veliga mig ;)

Ha en trevlig morgon,
kramar






Kommentarer
Postat av: Louise&Isabella

Du gör helt rätt i att gå på festen iaf! Han kommer ju ändå sova och skulle han vakna är han ju väldigt van vid sin morföräldrar så han känner ju sig trygg iaf!! Hoppas ni får kul!!

2010-03-19 @ 09:01:40
URL: http://bebbekarlek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback