godkväll i stugorna.


2010-03-02 @ 18:54:15
Passar på att kika in lite här medan orken finns kvar..det är ju helt otroligt va trött o seeg man blir av att jobba om dagarna..det är ju ganska fysiskt jobb man har ändå.arbetar me kroppen mest hela tiden. Men snart borde man ju komma in i de ändå hoppas jag !?

Elliott hade haft de jättebra på dagis idag, och i morse när jag lämnade honom så  var de utan några problem alls, inte ens lite tjut..de va skönt de =)

När vi kom hem så fick jag för mig o känna i munnen på elliott, och vet ni vad? de verkar som att tand nr sju äntligen är på gång nu. han har ju inte fått några tänder sen i september nån gång, så det är väl dags nu då. Vi har dock inte märkt att de varit nåt på gång..de andra gångerna har de varit lite febrigt, och löst i magen..men de har varit lugnt denna gångne =) skönt de! Tanden som kommer upp är i underkäken lite längre in, så nu kommer han ha två framtänder därnere o en tand längre in till höger.

Ja, de va väl de jag hade o berätta för tillfället tro rjag..

mår ni bra?


ha en fortsatt trevlig kväll!
kramis






Kommentarer
Postat av: Carolina

Haha.. jag känner igen det där med att kolla mailen och råka hamna på bloggen. Och är man sedan där inne och kikar så blir det lätt ett inlägg. ;)



Det där med att vänja sig vid att arbeta kan ta lång tid, i alla fall brukar det göra det för mig. :) Är en riktig vanemänniska som tar otroligt lång tid på mig att ställa om.



Ja, allt är bara finfint med mig här idag, om man bortser från tröttheten. haha.. Sitter spänt och väntar på desperate housewives. hihi..

Hoppas allt är bra med dig också. :)

Kramar

2010-03-02 @ 20:49:22
URL: http://bluppan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback