godmorgon lördag!


2010-03-13 @ 06:09:59
Passar på att kika in här medan elliott sitter fastklistrad framför I drömmarnas trädgård.
HAde hoppats på lite sovmorgon imorse, men vid 5 var de dags att gå upp tyckte lilleman! Försökte få honom att somna om inne hos mig- men han bara låg o pratade o babblade och jag ville ju att A skulle få sova så vi gick ut!
Elliott har börjat få sån där halvjobbig slemhosta igen- hoppas den går över snart!

När vi ätit frulle o donat lite så tänkte jag att jag skulle sätta ner elliott i vagnen o gå en sväng. Behöver luft idag känner jag!

Ikväll blir de tacogratäng och melodifestivalen!
vad ska ni hitta på idag?

kramis






Kommentarer
Postat av: Melissa - Vincents Mamma

det gör inget :) jag har inte haft tid att kika ändå hade fullt upp hela dan igår..

jag har skrivit ett mail till dej nu så du får kika :)

kram kram

2010-03-13 @ 06:49:10
URL: http://ooomelissaooo.blogg.se/
Postat av: Bina

Oj ja det var tidigt att gå upp 5 en lördag.. Men sova kan man ju alltid göra en annan gång.. hihi. Ja vaknade vid 7 men låg kvar en stund o njöt av att det är lör. Vem tror du vinner ikväll då? Ja ska på Brolles konsert i Kinnarps arena, så det blir musik i mina öron me.. =) (dock inte Melodifestivalen) Ha en toppen lördag! Kramis

2010-03-13 @ 10:17:24
URL: http://zafrina.blogg.se/
Postat av: emma-mamma till meja

Vi ska också äta tacogratäng :D Hoppas ni har en mysig lördag!



Kram

2010-03-13 @ 14:28:40
URL: http://emmaoskrutten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback